Veel gestelde vragen

1.1 Passen de bouwsteentjes, rails en de electrische trein echt op mijn Duplo?

Jazeker, de bouwsteentjes van Unico Plus, Funlock en Huimei (alle items in ons assortiment) zijn prima te combineren met elkaar. Onze electrische treinen en rails toebehoren passen ook met uw bestaande rails. Ook uw wagons kunnen aan de trein gekoppeld worden.

1.2 Mijn afleveradres is anders dan mijn factuur adres?

Dit is geen probleem. Wanneer u uw eigen adres heeft ingevuld krijgt u de keuze om voor een ander bezorg adres te kiezen. 

1.3 Dus ik kan losse rails, brug, wissels etc aankopen om hiermee mijn bestaande set mee uit te bereiden?

Dit is zeker mogelijk. Uitbereiden is nu geen probleem. Met gebruik van de rails pilaren is het nog leuker, hier is wel de brug bij nodig om mee te eindigen en te beginnen, maar de brug kan nu nog langer gemaakt worden. Eindeloos variëren dus!

1.4 Ik weet niet zeker of mijn betaling is voltooid?

Na afronding van uw bestelling krijft u automatisch een orderbevestiging per mail. Als u deze na enige tijd nog niet heeft ontvangen dan kunt u contact met ons opnemen op: info@uniblocks.nl. Wij laten het u zo spoedig mogelijk weten.

1.5 Ik wil mijn bestelling afhalen, is dat mogelijk?

Geen probleem. Wel graag op afspraak, in verband met onze aanwezigheid. Via info@uniblocks.nl kunt u contact met ons opnemen, zodat er een afspraak gemaakt kan worden.

1.6 Ik wil graag een bankoverschrijving doen in plaats van Ideal, kan dat?

In de bestelprocedure heeft u de keuze om voor een bankoverschrijving te kiezen.  Zodra wij uw betaling hebben ontvangen sturen wij een bevestiging van betalen via email naar u toe. 

1.7 Ik wil mijn pakketje zo snel mogelijk in huis?

Op werkdagen voor 16:00 besteld, dezelfde dag verzonden! Het pakket word de volgende dag bij u bezorgd. Maar helaas kunnen wij dit niet garanderen. 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
Uniblocks.nl 9.6 /10 - 107 beoordelingen